CONTACT
Telefonic

Mobil: (0724) 016 040 / (0729) 828 168

Program de lucru

Luni - Vineri: 11:30 - 20:30
Sâmbătă: 11.30 - 18:00

Prin e-mail

contact@nowandwow.ro.

Pe rețelele de socializare
    

 


 Retur & Schimb

POT SCHIMBA UN ARTICOL DACĂ MĂRIMEA NU ESTE BUNĂ?

Da, poți schimba un articol din comanda ta dacă mărimea nu este bună. Poți veni în magazin pentru schimb sau ne contactezi la numerele de telefon/e-mail din secțiunea CONTACT. După ce stabilim exact ce mărime îți este bună, noi o sa-ți trimitem coletul prin curier coletul cu rochia la schimb, iar în momentul in care coletul ajunge la tine, tu vei preda curierului coletul cu rochia pe care dorești să o schimbi.

CÂT TIMP AM LA DISPOZIȚIE PENTRU A RETURNA SAU SCHIMBA UN ARTICOL?

Aveți întotdeauna un termen de 14 zile pentru a face retur sau schimb de la data la care ați primit articolele comandate. Acest termen poate crește în anumite condiții speciale.

TREBUIE SĂ PLĂTESC PENTRU RETUR?

Cheltuielile de transport și livrare aferente returului/schimbului sunt suportate de către client, excepție făcând situațiile când returul/schimbul este efectuat din motive subiective ce țin de magazinul nostru, în acest caz returul este suportat de către noi.

CUM POT FACE UN RETUR?

Pentru a face un retur te rugăm sa urmezi următorii pași:

  1. Ne contactați la numerele de telefon sau adresa de e-mail oferite în secțiunea "CONTACT" pentru anularea comenzii și returul produselor, în maxim 14 zile de la primirea ultimului produs din comandă.
  2. Introduceți articolul/articolele pe care doriţi să le returnaţi în punga/cutia în care a ajuns comanda dumneavoastră. Produsele trebuie sa fie nepurtate și în starea inițială din momentul primirii comenzii.
  3. Trimiteți coletul cu produsele returnate prin curier la adresa: Magazin Now & Wow, Str. Pătrașcu Vodă, Nr. 2, Sect. 3, 030167, București, (0724) 016 040 / (0729) 828 168
  4. Noi vom procesa coletul, în termen de maxim 7 zile de la primirea lui, urmând a vă restitui contravaloarea produselor în funcție de modalitatea de plată pe care ați ales-o.
Cum voi fi informată că returul meu a fost procesat

După ce vom primi returul expediat de dumneavoastră la magazinul nostru, vă vom înștiința telefonic sau prin e-mail, pentru a vă confirma recepționarea coletului. 
Dacă returnați vreun articol, contravaloarea acestuia va fi restituită prin metoda de plată utilizată inițial de dumneavoastră, cu excepția taxei de transport. La cumpărăturile achitate prin metoda Numerar la livrare trebuie să ne comunicați coordonatele dumneavoastră bancare. 
Pentru a putea face rambursarea, vă rugăm să aveți în vedere următoarele: 

  • numele titularului contului IBAN furnizat să fie același cu numele persoanei care a făcut comanda (titularul contului Now & Wow). 
  • putem rambursa numai într-un cont bancar românesc. 
  • vom rambursa in LEI